Jobbig dag

Idag är jag trött utav bara sjutton.
Sovit ganska dåligt de senaste nätterna, samt idag tänkt mycket på gårdagens urusla nyheter. Det var inte särskilt kul att höra om. Vad det är känns ganska privat, ni som vet vet helt enkelt. Mitt huvud gör jätteont och jag somnar jämt och ständigt.

ssu

Idag var det ssu-möte igen :) Skönt att få slippa tänka så mycket på det andra. Vi skulle ha fortsatt på vår studiecirkel om normer och sånt, men böckerna "Bortom normen 2.0" hade inte kommit än. Synd tyckte vi, men pratade på lite om ämnet, och ägnade oss sedan resten av tiden åt åsiktsövningar. Det blir mer intressant när man är fler och får höra andras argument och åsikter.

Önskar verkligen att jag kunde skriva något intressant, men jag orkar bara inte nu.
Ge dig till tåls, har en del viktigare saker att ta hand om än en blogg. Kan komma att bli tomt här ett tag.

Kommentarer
Postat av: Jomark

Hehe , Klart det är mer intressant om man är fler ! Då kan man juh dela med sig av sin åskigt ;)

2007-12-02 @ 11:31:16
URL: http://jomarki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0