Nu är det fixat

Nu är det det äntligen gjort då, man har skaffat en blogg :)

Just idag har jag inget intressant alls att komma med, är allderles för trött för det xD. Men bara för att skriva något tänker jag berätta lite om min ytterst tråkiga dag :O

Den började givetvis med att jag steg upp ur sängen och slängde iväg ett sms till älsklingen. Kläderna åkte på och jag småsprang till skolan, sen som vanligt. Väl i skolan börjde vi med att gå igenom ett prov som gick bra för både mig och kompisen. Efter detta var det träning inför lucia, ett evenemang där det konstigt nog faktiskt är med runt 65 personer. Min totala avsaknad av sångröst gjorde sig naturligtvis påminnd som vanligt xD
Dagen flöt på på samma sätt, allderles för meningslös för att gås igenom detaljerat här, det skulle nog döda dig som läsare. Det vill vi ju inte :). Men den här meningslösa skoldagen tog slut och jag fick äntligen gå hem. Kvällen sen har gått åt till handling av en massa matvaror och pluggning till ett franskaprov jag har imorgon. *Vill inte*

Något som jag däremot vill och längtar tills, är morgondagen. 12.15 susar tåget in på stationen och släpper av älskling på stationen. *JIPPIIIIIIE* Vi kommer få en lika underbar helg som vanligt.
Jag älskar dig Simon <3 =D

Det var allt för idag det ;)

stewie
Stewie, du är så bästig :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaw, lilla Emelie har skaffat sig en blogg :D dags att uppdatera den snart då ;)

2007-11-24 @ 19:48:21
URL: http://sandgrus.blogg.se
Postat av: Christoffer Sonesson

Jamen grattis o välkommen till klubben ;)Säger som Sandra där uppe, dags o uppdatera den kanske?!?

2007-11-25 @ 20:07:32
URL: http://christoffersonesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0