Trötter

Jahapp =/

Då var man hemma från Sälen igen då. Skönt att få sova i sin egen säng och ha värme innomhus igen (värmen funkade inte i vår lägenhet) xD, men å andra sidan är man tillbaka i gamla ruttna Arvika igen. Jag klarar verkligen inte av den här stan, orkar inte med folket för fem öre längre.

Skidåkningen var toppen, slog mig bara lite blå, hoppade mig till lite ryggont och offpistade nästan ihjäl mig vid ett omkullfallet träd. xD. Med andra ord var det en toppen week-end! Lite kallt avr det dock, -30 grader var det på toppen. BRRRR...! På vattufjäll badade vi bubbelpool på kvällarna, skönt att få mjuka upp sig i varmt vatten och bli masserad av bubblorna. Glada muskler då kan jag säga xD.

Fick ett "litet" utbrott på fredagen, klarar inte av någonting längre. Inte mått skärskilt bra på sista tiden och det börjar verkligen märkas nu. Jag är alltid trött och hänging, har inte lust med nått, mår rätt illa vid åsynen av mat, blir lätt irriterad och sur o.s.v. Att alltid flyga i taket för minsta lilla eller att bli lessen för saker jag annars skulle blivit glad av  är inte skärskilt kul. Inte kul för fem öre.

Jaja, orka sitta här och beklaga sig =P. Får nog ta och göra något vettigt.


trapp
Går nerför den mörka trappan igen, vart leder den...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0