God Jul

Äntligen är julen över, den värsta biten iaf. Efter förra året lär jag aldrig kunna uppskatta jul igen, det känns så trist, tomt och meningslöst. Det är jul helt enkelt. Och nu vill jag egentligen inte vara den som klagar, men vad tusan är det för speciellt med korv, köttbullar och janssons? Herregud, det är enkla, inte särskilt goda rätter som man sätter på ett bord för att det ska se så jäkla märkvärdigt ut. Det enda som faktiskt smakar gott och som inte är "vardagsmat" är väl ägghalvorna. Det är mummsigt det.


Juuuuuuuuuuul
Nightmare Before Christmas


Well, nu har jag iaf börjar spela spel på datorn igen, det var sjukt länge sen. Just nu försöker jag mig på Commandos - behind enemy lines. Det är fan skitsvårt, jag fattar typ noll hela tiden. Men ett par uppdrag har jag allt lyckats trassla mig igenom hittills. Något som jag dock inte fattar är att det är sjukt beroendeframkallande trots att det inte ens är roligt att spela. Tvärt om är det med Fable nu, trots att det är mitt favoritspel pallar jag knappt med det. Kan bero på att jag lagt många timmar (hundratals) på att spela det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0