Tisadag...

Jao, nu var det tisdag idag då igen, men inte en helt vanlig sådan faktiskt. I skolan har vi på tisdag och onsdag temadagar om förintelsen. Vi ser en hel del på film. De flesta av bliderna och scenerna är helt avskyvärda, är det verkligen människor som gjort judarna detta!? Att män som har egna barn kan gasa ihjäl andras ungar och sen gå hem utan större problem med känslorna? Hur f.. kan det vara möjligt? Avskyvärt helt enkelt.  Jag kommer aldrig kunna förstå det där fullt ut. ALDRIG...!

Sen gjorde jag något trevligt ist, gick på SSU-Arvikas möte =)
Vi har just nu en intressant studiecirkel om normer i samhället. Normerna finns överallt runt oss och vi kommer aldrig undan dom. Nää, normerna gillar jag inte, i alla fall inte de flesta.


colaman
Jag är duktig, har nästan slutat helt med min drog, cola =D
(Bosse är mitt smeknamn <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0