Stöten here we come...!!!

Jahadå :)

Då vare dags igen då, vi drar iväg till stöten imorgon. Upp tidigt och lasta in katter och bajjalåda i bilen ^^, Tror vi reser runt 7 på morronen, borde lagt mig för typ en timme sen men är för lat. Hela 2.5 meter till min säng ju =O !!!

Önskar att jag hade en bra kamera med mig,  nu lär det bli mobilbilder.  *Suck* Inte för att det spelar någon roll men. Inte så sugen på att ta fina bilder längre.

Inte varit särskilt sugen på något på 3 månader och 2 dagar nu, sen julafton alltså. Man kan ju spendera sin julaftonskväll med något trevligare än att behöva se och känna sin älskade mormors kalla döda kropp i en sjukhussäng. Bara 64 år blev hon, den underbara varelsen. Det gick för fort, ett par veckor från arbetsför till död.
Jag kommer aldrig mer fira jul, aldrig. Det var min och mormors högtid, den ska jag aldrig mer fira. Inte med någon annan.
Och aldrig mer kommer jag kunna lita på någon människa fullt ut igen, det var bara henne jag någonsin klarade lita på. De andra människorna i mitt liv har svikit mig gång på gång. De man tror att man kan lita på, de man älskar, de bara biter en.

(F)(L)Jag saknar dig så mycket mormor. Jag älskar ju dig och behöver dig mer än någonsin. R.I.P mormor (L)(F)



Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon. Stackars er som är i stöten denna långweekend, ni lever farligt i backen. Muhahahahahhahahahaha...



emome
Åker alltid med min rammstein T-shirt!!! Ser faktiskt ut ungefär såhär xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0