Gött Nytt År!!!

Gött Nytt År i efterskott.

Ännu ett år har gått och ett annat har tagit dess ställe. 2009 blir förhoppningsvis ett toppenår med massor av kurser, läger och övningar. Blev ingen nyårskurs tyvärr, men det gör inte särskilt mycket. Får ju längre lov som det blir nu. Usch, snart börjar skolan igen, det känns alldeles för tidigt. Jag har inte hunnit sova ut eller slappna av ordentligt än. Matten förföljer mig. Historian, svenskan, fysiken och franskan också! Borde sitta och plugga hela lovet., men det pallar fan inte jag med just nu. Skolan tar kål på mig.


None
Sluta med min drog var det ja....


Detta nyåret blev det ett par nyårslöften i alla fall. De är följande:

* Sluta med godis och cola    (från och med februari)
* Börja träna
* Sluta ta skit
* Bättra mig i fysiken

Haha, vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0